Yhteystiedot / Kontaktuppgifter

Porvoon seudun Allergia- ja Astmayhdistys ry / Borgånejden Allergi-och Astmaförening rf.

porvoonallergia@gmail.com

Postiosoite/Postadress:

Mannerheiminkatu 20 K, kellarikerros / Mannerheimgatan 20 K, källarvåningen

06100 Porvoo/ Borgå

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yhdistyksen hallitus /Föreningens styrelse 2023:

Puheenjohtaja / Ordförande: Barbro Hult

Varapuheenjohtaja / Viceordförande: Tove Selkälä

Tiedottaja/ Informatör: Tove Selkälä

Liikuntavastaava / Motionsansvarig: Minna Jokinen
Liikuntavastaava / Motionsansvarig: Jyri-Pekka Laine
Vertaistukija, Liikuntavastaava / Kamratstöd, Motionsansvarig: Erja Lehtola
Allergianeuvonta / Allergirådgivning: Eila Kohonen

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Hilkka Reinivuo
Reija Antila
Mira Kettunen

Yhdistys  on perustettu vuonna 1985 ja yhdistyksellä on noin 200 jäsentä. Olemme kaksikielinen yhdistys joka antaatietoja, neuvoja sekä vertaistukea jäsenillemme Itä-Uudellamaalla.

--

Föreningen är grundad 1985 och har ca 200 medlemmar. Vi är en tvåspråkig förening som ger information, stöd och kamratstöd för våra medlemmar i Östra Nyland.